טיפול באומנות בשרון

חיפשת מטפלים רגשיים בהבעה ויצירה מומלצים שמציעים טיפול רגשי באומנות באזור השרון?
הגעת למקום הנכון.

טיפול באומנות בשרון איור

אנשי מקצוע מעולים המציעים תרפיה באומנות בשרון

רשימת המטפלים באומנות שלנו כוללת מטפלים רגשיים שעובדים בערים ובאזורים שונים בישראל, ונבנתה במיוחד באופן זה בשביל לספק שירות לכל מי שמעוניינים בטיפול בהבעה ויצירה. כמובן שתוכלו למצוא ברשימה גם מטפלים מעולים שעובדים באזור השרון.

מדובר באנשי מקצוע מעולים, שעברו הכשרה וצברו ניסיון רב בטיפול באומנות בשרון, ויוכלו להעניק לכם את הטיפול הרגשי הטוב ביותר. אתם מוזמנים לבדוק את הרשימה ולהגיע לאיש או לאשת המקצוע המתאימים לכם ביותר.

3 קריטריונים שיש להתחשב בהם בתהליך בחירת מטפל או מטפלת באומנות בשרון

אנחנו יודעים מתוך ניסיון רב-שנים כמה זה חשוב לבחור את המטפל או המטפלת באומנות המתאימים והמדויקים ביותר. אנחנו נוהגים לומר שהמטפל הטוב ביותר הוא זה שמתאים למטופל. להלן מספר קריטריונים בהם חשוב להתחשב בתהליך בחירת מטפלים רגשיים:

1. התמחות על פי שכבת גיל – מטפלים באומנות ולמעשה מטפלים מכל הסוגים מתמחים לרוב בעבודה עם שכבת גיל מסוימת – כמו ילדים, נוער ומבוגרים. אם מדובר בטיפול רגשי בילד – כדאי לבחור במטפל או במטפלת שמתמחים בעבודה עם ילדים, והדבר נכון באותה המידה גם לטיפול בנוער וטיפול במבוגרים.

2. התמחות על פי סוג וטכניקת הטיפול – מטפלים בהבעה ויצירה משתמשים בטכניקות שונות במרוצת התהליך הטיפולי, כמו למשל דרמה, ציור, פיסול, צילום, תנועה ומחול – ועוד. אם אתם מעוניינים בטכניקה אומנותית ויצירתית ספציפית, כדאי לבחור במטפלים מומלצים שמשתמשים בה.

3. התמחות לפי בעיה רגשית – קריטריון נוסף המבדיל בין מטפלים באומנות בשרון הוא סוג הבעיה הרגשית שבטיפולה הם מתמחים. חלקם מטפלים במגוון רחב של סוגיות רגשיות, וחלקם מטפלים בבעיה ספציפית, כמו למשל טיפול באומנות בחרדה או טיפול בהבעה ויצירה בדיכאון. גם בסוגיה זאת חשוב להתחשב בתהליך הבחירה.

טיפול באומנות בשרון תמונה

מטפלים באומנות העובדים עם טכניקות אומנותיות שונות באזור השרון

מטפלים באומנות הם אנשי מקצוע שהשלימו מסלול מקצועי של לימודי טיפול באומנות, שאורך 2 או 3 שנים. למסלולים אלו מתקבלים אנשי מקצוע מעולמות הטיפול, החינוך והפסיכולוגיה, כמו פסיכולוגים, מטפלים רגשיים, פסיכותרפיסטים ועובדים סוציאליים. למסלולים מסוימים ניתן להתקבל באמצעות ניסיון מעשי רב בעולם האומנות, אך במצבים אלו יש להשלים גם קורסים בפסיכולוגיה ובפסיכותרפיה בנוסף ללימודי טיפול באומנות.

ברשימת המטפלים המומלצים של המדריך הישראלי לטיפול באומנות תמצאו רק מטפלים מעולים, מוסמכים ומנוסים. הם עובדים עם טכניקות שונות ומתמחים בעבודה עם שכבות גיל שונות. אתם מוזמנים לבדוק את הרשימה ולמצוא מטפלים רגשיים המציעים טיפול בהבעה ויצירה גם באזור השרון.