טיפול באומנות בפתח תקווה

חיפשת מטפלים רגשיים בהבעה ויצירה מומלצים שמציעים טיפול רגשי באומנות בעיר פתח תקווה?
הגעת למקום הנכון.

טיפול באומנות בפתח תקווה איור

תרפיה באומנות בפתח תקווה לפי שכבת גיל

כשהכנו את רשימת המטפלים הרגשיים שלנו, דאגנו שהיא תכלול מטפלים מעולים באומנות שעובדים בערים רבות בישראל, כך שכל אחד יוכל למצוא מטפל או מטפלת שמטפלים בסמוך אל מקום המגורים שלו. אם אתם מחפשים מטפלים בהבעה ויצירה בפתח תקווה, תוכלו למצוא גם אותם ברשימה, שמחולקת בנוסף גם על פי קריטריון של שכבת גיל – ילדים, מתבגרים ומבוגרים.

כדאי לבחור במטפל או במטפלת רגשית שעובדים בסמוך אליכם, בשביל לחסוך זמן ומאמץ נסיעה, ובנוסף לבחור במטפלים מומלצים שמטפלים בשכבת הגיל שלכם, כך שההתאמה שלהם אליכם ואל הבעיה אותה אתם רוצים לפתור תהיה אידיאלית.

אילו פרמטרים משמעותיים בעת בחירת מטפל או מטפלת באומנות בפתח תקווה?

עם השנים צברנו ניסיון רב בעבודה עם מטפלים באומנות בפתח תקווה, לכן אנחנו יודעים אילו פרמטרים הם בעלי משמעות גדולה בעת בחירת המטפל או המטפלת המתאימים לכם. להלן מספר פרמטרים שכאלו:

ניסיון מקצועי – חשוב לבדוק עם אילו מטופלים עובדים המטפלים מבחינת שכבת גיל ומבחינת סוג הבעיות בהן הם מנוסים בטיפול רגשי – הפרעות חרדה, דיכאון, פוביות, חוויות טראומטיות, משברי חיים, ביטחון עצמי נמוך – וכו'.

סוג וטכניקת הטיפול – מטפלים רגשיים מסוימים מעניקים טיפול המתבסס על טכניקה אומנותית ויצירתית ספציפית, כמו מחול, תנועה, דרמה – ועוד, וחלקם עושים שימוש במגוון טכניקות של אומנות חזותית. אם קוסם לכם לקבל טיפול בהבעה ויצירה בטכניקה ספציפית, כדאי לשקול כל מטפל או מטפלת בהתאם לכך.

שכבת גיל – עבודה עם ילדים שונה מעבודה עם מתבגרים וזאת שונה מעבודה עם מבוגרים במספר מובנים: עבודה עם שכבות גיל שונות מצריכה תכונות אופי שונות מהמטפלים באומנות, התקשורת בין המטפלים למטופלים שונה, ובנוסף גם הבעיות הרגשיות פעמים רבות משתנות בהתאם לשכבת הגיל אליה משתייך המטופל, לכן חשוב לבחור מטפלים מומלצים שעובדים בשגרה עם שכבת הגיל שלכם.

טיפול באומנות בפתח תקווה תמונה

מה צריך ללמוד כדי להיות מטפלים באומנות בעיר פתח תקווה?

מטפלים באומנות הם אנשי מקצוע שהשלימו מסלול לימודים מלא בן 2 או 3 שנים בטיפול באומנות. רק אנשים אלו מוכשרים להעניק טיפול רגשי באומנות בפתח תקווה. רובם בעלי תואר ראשון קודם, שמהווה תנאי קבלה למסלול, ומיעוטם מגיעים עם רקע וניסיון משמעותי בעולם האומנות. כמובן שלכל מוסד לימודים תנאי קבלה ספציפיים משלו.

ברשימת המטפלים של המדריך הישראלי לטיפול באומנות תמצאו רק מטפלים רגשיים מוסמכים, מוכשרים ומעולים, שעובדים עם טכניקות שונות של אומנות, הבעה ויצירה, שמטפלים בבעיות רגשיות שונות, שיש להם ניסיון בעבודה עם שכבות גיל שונות ושעובדים במיקומים שונים בישראל, כולל בעיר פתח תקווה והסביבה.